четвъртък, 19 ноември 2015 г.

Тефтерчета в есенни премени

Ей ме на среднощно с две тефтерчета, за които "откраднах" идеята на Мария (Duende) за приятелски подаръчета. 
И така видях аз нейния тефтер и веднага се сетих колко приятели ще очакват нещичко по празниците, разбира се ръчно изработено. 

 

Тези малки тефтерчета съм купувала преди време от Джъмбо със същата идея, но си чакаха търпеливо реда, с надеждата да се сетя за тях.
Припомних си как обвивах тетрадки преди години, дистреснах с есенни, едни такива жълто-зелени мастилца, лепнах им по един gelli print. На единия вързах златна прежда, а на другия настаних един от любимите ми печати на migito.com и воала! Готови са за показване в ММ Предизвикателство №7:Есенно вдъхновение с аромат на тиква и още нещо при Картишок-а.
Сега отивам да лягам, че още малко и ще стане утре, а като се наспя, ще мисля къде още да ги покажа.
сладки сънища от мен:


предизвикателства:

4 коментара: