четвъртък, 2 април 2015 г.

30 дни за благодарност

Бях предизвикана да бъда по-благодарна. Ще опитам да правя нещо дребно всеки ден, като ще започна с АТС и ще мисля за поне 3 неща в живота ми, за които съм благодарна. Така в края на месеца ще съм живяла с благодарност за поне сто и се надявам да успея да направя поне 30 карти. 
Осъзнавам колко много се нуждая от напомняне всеки ден в забързаното ми ежедневие. Осъзнавам и че съм започнала да приемам повечето хора като даденост. 
Днес опитах и ми беше трудно да определя пет неща, както е решила Лесли, затова аз ще започна с три, пък знае ли човек, може до края на месеца да успея да живея с благодарност за пет всеки ден...
И така докато правех тази карта, мислех с благодарност за семейството си, за любовта им и за надеждата, която имам.


Ще се радвам някой да ме последва.
Ирена

1 коментар:

  1. Прекрасно начало ,Иренка и страхотно предизвикателство!Смятам че всеки трябва наистина да се замисли колко много неща има в живота си, за които да е благодарен!Аз също сутрин като отворя очи първото което се старая е да отправя благодарност за всичко което имам и за всичко което нямам(освен когато се успя и още недоотворила очи скачам от леглото:))Много идейна картичка!Прегръдки!

    ОтговорИзтриване