сряда, 30 юли 2014 г.

Подарък и картичка за Ем

Здравейте на всички и добре дошли в моето любимо местенце за бягство от грижи и проблеми.
Днес ще разкажа историята на един вече отминал рожден ден и ще покажа моя подарък.
На 13-ти юни, петък беше рождения ден на Ем, една крафт дама, която всъщност е едно много мило момиче, вече майка на малко момиченце. Не я познавам лично, но съм изгледала всичките и видео-уроци, следя с интерес всичко, което прави и съм научила много, макар и недостатъчно за майсторенето с хартия от нея. Надявам се да я "познавам" и на живо един ден...
И така, по повод рождения си ден Ем организира петъчно парти, на което бяхме поканени всички, пожелали да творят по темата "Петък 13-ти" или просто да направят картичка за рождения ѝ ден. Заигравката със суеверието за фаталния петък 13-ти ме предизвика още тогава, но докато се избистри идеята в мен и наводнението заля Добрич и да не се повтарям, че в предни публикации вече писах, но се разделих за кратко с вдъхновението и свободното време за любимото ми хоби.
Картинките за проектите, които ще видите стоят приготвени вече почти месец, от време на време ги поглеждах и отново ги прибирах до онзи ден, когато реших да опитам нещо с акрилни бои. Опитвах различни техники на нанасяне - с гъба, с четка, с шпатулка, но за този тефтер, ми хареса най-много ефекта на райе с четката.
Гръбчето
 и главната корица

 Висулката с ангелчето е част от пожеланието ми към Ем. Нека Бог и Неговите ангели да пазят нея и семейството ѝ!

Ще покажа декорацията за тефтера в "Хартиени вълшебства" - №8 Лятно предизвикателство - Винтидж. Дано висулката блести достатъчно, че да се зачете участието ми :)

Направих и картичка за Ем, която не е в стила на декорацията на тефтера, но пък си има черна котка и пожелание за петъчното парти.


Честит рожден ден отново, Ем!  Бъди здрава, щастлива, обичана и все така креативна, че и повече!
p.s. Очаквай скоро пратка ;)
с обич
Рени


Ще участвам и с двата проекта в предизвикателствата на




10 коментара:

  1. Lovely book and card, love the doily behind the cat.
    Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges.
    Rachelle DT
    http://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    ОтговорИзтриване
  2. Hi Irena,
    lots of thanks from me too, for your sharing your great Book+Card,
    with us at Scrapping4Fun Challenges.
    Sandra DT

    ОтговорИзтриване
  3. Разкошти са! На живо са още по-красиви! Много ти благодаря за прекрасния подарък!

    Мерси, че се включи в петъчното ми парти!
    Гуш
    Ем

    ОтговорИзтриване
  4. This is a lovely card. Love the flower and lace. Thanks for joining us at Scrapping 4 Fun Challenges. :D

    ОтговорИзтриване
  5. Прекрасна картичка! Много ми допадна с тази черна котка :). Браво за Ем, чудесен подарък :)

    ОтговорИзтриване